.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهای مصرفی گاز امسال افزایش نمی یابد

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: هم اکنون 153 میلیون متر مکعب روزانه کسری گاز داریم .

به گزارش واحد مرکزی خبر، مصطفی کشکولی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشار به اینکه برنامه های توسعه شبکه گاز رسانی امسال به علت موازنه منفی تولید و مصرف گاز کاهش یافته است افزود : مردم با توجه به در پیش بودن سرما باید سوخت دوم مایع ذخیره کنند .

وی با بیان اینکه بهای مصرفی گاز امسال افزایش نخواهد یافت گفت: افزایش نرخ بهای مصرفی مصرف کنندگان را فقط یک درصد و آن هم برای مصرف کنندگان بیش ازیک الگوی مصرف است.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز از اجرای سه طرح مهم برای خطوط گاز در شمال کشور خبر داد و گفت: خط سوم سراسری از ساوه تا رشت و قزوین ، خط هشتم سراسری خط میامی و خط تهران به مشهد برای تامین گاز مصرفی شمال کشور در نظر گرفته شد.

کشکولی درباره پذیرش نشدن مشترکان جدید گفت: درمناطقی که دارای گازهستند مشترک جدید پذیرفته می شود و در مناطق جدید هم از دهه فجر مشترک می پذیرد.

وی با اشاره به تصمیم شرکت ملی گاز گفت : به ازای روزهایی که مردم قطعی گاز داشتند علاوه بر تامین قول قبلی معادل نفت سفید جبران هزینه می کنیم .

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ، ذخیره سازی را از اولویت های این شرکت نام برد و گفت: تلاش می کنیم گاز ذخیره کنیم تا نیمه دوم سال با آن افت فشار را جبران کنیم .

کشکولی از راه اندازی 473 جایگاه سوخت گاز طبیعی سی ان جی در کشور خبرداد و افزود : وارداتی بودن قطعات مشکل اصلی راه اندازی جایگاههای سوخت گاز طبیعی است .

هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران هم گفت: برای خارج شدن مازندران از قرار گرفتن درآخر خطوط شبکه سراسری گاز باید هر چه سریعتر خط انتقال شبکه سراسری تهران ، ورسک ، ساری در مسیر چپ خط لوله نفت راه اندازی شود .

در پایان این مراسم عرب مقصودی به سمت مدیر عامل شرکت گاز مازندران معرفی و از قربانی مدیر سابق این شرکت قدردانی شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.